De uitdaging
A Day at the Park wil meer sponsoren bij het festival betrekken, maar dan wel op een passende manier.

Het idee
Een dagje park vraagt om een picknick.

De uitvoering
Een luxe picknickmand met een mooie deken erin, gevuld met leuke en lekkere festivallekkernijen. De eerste 250 bezoekers kregen er eentje, dus de rest kwam aan op een megapicknick.

Het resultaat
Positieve reacties in de pers, die voor de verandering eens niet berichtte over xtc en geluidsoverlast, maar over de feestelijke sfeer. Prachtige foto’s in de kranten. Tevreden bezoekers, tevreden klanten en 15 nieuwe sponsoren.

In portfolio omdat
Een groot merkennetwerk nuttig kan zijn.

Mijn bijdrage
Sponsornetwerk, concept en strategie.
Dealmaking: Nina Marx.

JoorsTruly | 06-14776432 | Goudsbloemstraat 3-1 | 1015 JJ Amsterdam | Algemene Voorwaarden | VAT NL003883734B29 | KVK 83851011