The Guys in Red

De uitdaging
Superjacht engineers De Keizer Marine gaan naar de Monaco Yacht Show en willen internationale jachteigenaars en werven een poepie laten ruiken.
 
Het idee 
Doe nou eens géén dure stand op de beursvloer, maar laat op elke superjacht een mysterieus telefoontje achter, met de belofte dat The Guys In Red iedere wens kunnen fiksen, hoe belachelijk die ook is. Just hit that dial!
 
De uitvoer
Jachteigenaars, kapiteins en crews maakten gretig gebruik van de rode telefoons. Het team, samengesteld uit échte fiksers van de De Keizer en een team creators van Wink losten de meest bijzondere wensen in: wat te denken van a party with Hot Chicks!? Die gebraden kippetjes hebben ze gekregen; uitgereikt door reuzenpanda-en-art-director David de Bruijn.
 
Het resultaat 
De salesafdeling van De Keizer was als paard van Troje mee met de fiksers en deed goede zaken aan boord van jachten waar ze normaliter nooit aan boord zouden komen. Het seizoen daarop werden we gevraagd om een wervingscampagne te ontwikkelen om alle gescoorde opdrachten gedaan te kunnen krijgen.
 
In portfolio want
Hilarisch om te maken en rete-succesvol.
 
Mijn bijdrage
Strategie en idee, begeleiding ontwerp en copywriting i.s.m. David de Bruijn, in opdracht van Welcome to Wink.